سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غریب آشنا
  • غریب آشنا ( سه شنبه 91/5/24 :: ساعت 10:51 صبح)

    یه هموطن آذری داشت برام درد و دل میکرد..از زلزله استان آذربایجان میگفت...از مظلومیت مردم...لابلای اشکاش گفت وقتی می بینم که در چه روز و شب عزیزی جان دادن، میگم خوش به سعادت شون،حضرت علی (ع) شفاعت کننده ی اونها تو اون دنیا باشه...
    این حرفش منو برد تو فکر: بله!!همین بخش از این حادثه است که کمی التیام میاره به قلبمون: اینکه شب خاصی سفر کردند. اما اونچه داغ دل ما رو شعله ور کرده بی اعتنایی و سانسور خبری رسانه ها و مسوولینه که ادعای "مسلمونی"شون گوش فلک رو کر کرده. اینجاست که امام حسین (ع) رو میخواستیم که بیاد به اینا بگه اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید!! آرزو کردم که کاش به جای اهواز الان اونجا بودم...نه اینجور با دستهای بسته با هزاران کیلومتر فاصله. شاید به زبان گفتار این عزیزان مسلط نباشم اما زبان دلشون رو میفهمم. میفهمم داغ عزیز یعنی چی. میفهمم با وحشت دنبال عزیزانت خاک رو چنگ زدن و ذست آخر با بدن بیجانشون مواجه شدن یعنی چی...میدونم بی خبری از زنده یا مرده بودن دوستام یعنی چی...همه این بدبختیها رو نه یک بار بلکه بارها و بارها توی بمبارونهای اهواز و دزفول و.... دیده م چشیده م ثانیه به ثاینه جنگ تحمیلی رو وحشتش رو غمهاش رو...همه رو الان یکباره دارم حس میکنم روی قلبم باز. اما درد اون سبک تر بود. چون از دشمن بود. از اعراب بادیه نشینی بود که اصلا گروه خونشون به فرهنگ و تمدن و انسانیت نمیخوره...و این از خودی!!! از کسانی که ادعای مسلمانی و انسانیت دارند! کسانی که وقتی هموطنشون زیر آوار داره با مرگ دست و پنجه نرم میکنه قرآن رو سر گرفته ن و خودشون رو زده ن به اون راه!! توی همون کتاب مقدس ننوشته از رحم؟خدایی که دارن با اشکهای ساختگی یا واقعی صداش میکنن نگفته "حق مردم"؟؟پیامبری که دارن ازش یاد میکنن نگفت "عشق وطن از ایمانه"؟?
    شمایی که در رسانه هاتون اعلام میکنین امروز "یک نفر" در غزه مُرد براتون اخبار کشته شدن 300 نفر "هموطن" مهم نیست؟؟ این خودسانسوری فضاحت بار برای چیه؟؟ برای اینه که کسی نفهمه با تاخیر رسیدید بالاسرشون؟ سپردیمتون به خدا!! به روز قیامتی که هیچ حقی از هیچ مظلومی ضایع نمیشه.



  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دعا میخوام
    کربلا
    ارگ بم
    سمتی که آسمان و زمین می خورد به هم
    رفتم و شد
    دعا
    به یاد دو استاد مهر
    سنگ
    یه حرفایی همیشه هس
    دعای تحویل سال به زبان پارسی
    آه ها...
    تن بی سر
    بال های کودکی
    پنج سال
    اصلا دلم تنگ نشده
    [همه عناوین(109)][عناوین آرشیوشده]